Опис
Визначено, необхідний для ефективної професійної діяльності
актуалізований стан тимчасової готовності передбачає наявність стійкої
сукупності рис тривалої готовності, котра, у свою чергу, мала пройти складний
процес формування, динамічним стрижнем якого э оволодіння професією в
умовах навчального закладу. Зауважено, що одним із значущих компонентів
психокорекційної роботи з аутичними дітьми виступає готовність корекційного
педагога або психолога здійснювати супервайзерні функції, які допомагають
певною мірою лікарям, психологам, педагогам, соціальним працівникам,
батькам, родичам, які працюють і живуть з аутичною дитиною.
Виявлено, що супервайзерний процес полягає, по суті, в тому, що один
фахівець допомагає іншому запобігти синдрому професійного «вигорання»,
зняти стрес, переконатися в правильності та ефективності його дій щодо
аутичної дитини.