У статті в контексті інституційного підходу проаналізовано функціональну
специфіку школи-інтернату як соціально-освітньої інституції. Охарактеризовано фун-
кції формування горизонту можливостей для випускників, впливу закладу на формування
структури суспільства, забезпечення розвитку та самореалізації учнів, їх професійної
підготовки, виховну, соціалізаційну, корекційно-реабілітаційну, селективну, світоглядну.
Розкрито специфіку поєднання в діяльності інтернатних закладів як функцій соціально-
го інституту освіти, так і окремих функцій соціального інституту сім’ї.
Назва
ФУНКЦІОНАЛЬНА СПЕЦИФІКА ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ОСВІТНЬОЇ ІНСТИТУЦІЇ
Гордієнко, Н. М. Функціональна специфіка школи-інтернату як соціально-освітньої інституції / Н. М. Гордієнко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класичний приватний університет. - 2017. - Вип. 76. - С. 82-93.
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
школа-інтернат, функції освіти, соціально-освітня інституція, соціологія виховання