У статті проведено дефініційний аналіз базових понять дослідження проблеми формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності. Розкрито зміст понять «готовність майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ», «професійна діяльність», «майбутній фахівець-логопед», «адаптовані фізичні вправи», «професійна підготовка», «професійна освіта», «фізичні вправи». Вказані базові поняття мають бути покладені в основу дослідження з формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності і в подальшому включені до освітніх програм фахових дисциплін з підготовки логопедів.
Назва
Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ
Горшкова, Г. В. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. В. Горшкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки). – 2018. – № 3–4. – С. 62–66. – DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2018.3-4.6266.
Видавець:
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова:
адаптовані фізичні вправи, готовність, майбутній логопед, майбутня професійна діяльність
Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ