У статті проведено дефініційний аналіз базових понять дослідження проблеми формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності. Розкрито зміст понять «готовність майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ», «професійна діяльність», «майбутній фахівець-логопед», «адаптовані фізичні вправи», «професійна підготовка», «професійна освіта», «фізичні вправи». Вказані базові поняття мають бути покладені в основу дослідження з формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності і в подальшому включені до освітніх програм фахових дисциплін з підготовки логопедів.
Назва
БАЗОВІ ДЕФІНІЦІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТОВАНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ