Home > Collections > Спеціальна освіта > Дидактична гра як засіб розвитку наочно-образного мислення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Дидактична гра як засіб розвитку наочно-образного мислення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Дидактична гра як засіб розвитку наочно-образного мислення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Виконала студентка групи С0м-2(1)
спеціальності 016 Спеціальна освіта
Прядкіна Анастасія Андріївна
Керівник: Турубарова А. В.
Рецензент: Залановська Л. І.
Нормоконтроль Анна КІРІЛЛОВА
Title
Дидактична гра як засіб розвитку наочно-образного мислення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ЗАТРИМКА ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ, НАОЧНО-ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ, СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, МИСЛИННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ