Мета статті полягає у висвітленні важливості створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти України в умовах воєнного стану. У процесі дослідження було проаналізовано наукові праці вітчизняних учених, які досліджували умови формування безпечного освітнього середовища закладів дошкільної освіти. У результатах з’ясовано, що заклади дошкільної освіти відіграють ключову роль у формуванні особистості дітей, забезпечуючи їх гармонійний розвиток та підготовку до подальшого навчання в школі.
Title
Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
Фасолько, Т. С. Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько, Г. І. Олійник, Г. В. Горшкова // Педагогічна Академія: наукові записки : академічний електронний журнал . – 2024. – № 8. – Режим доступу: https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/166.
Видавець:
Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань
Ключові слова:
освітнє середовище, умови воєнного стану, здоров’язбережувальна освіта, безпечні умови
Фасолько Т. Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти