Home > Collections > Менеджмент та туризм > Система управління маркетингом туристичного підприємства (на прикладі КП «Туристичний інформаційний центр Запоріжжя»)
Система управління маркетингом туристичного підприємства (на прикладі КП «Туристичний інформаційний центр Запоріжжя»)
Васильєва, Ю. В. Система управління маркетингом туристичного підприємства (на прикладі КП «Туристичний інформаційний центр Запоріжжя») : кваліфікаційна (магістерська) робота : 073 Менеджмент / Ю. В. Васильєва ; наук. керівник Ю. О. Юхновська ; КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР. – Запоріжжя, 2024. – 103 с.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
ефективність діяльності, конкурентоспроможність, маркетингові стратегії, ринкові умови, сучасні тенденції та інновації, туристичне підприємство, управління маркетингом
Васильєва Ю.В. Система управління маркетингом туристичного підприємства – Геннадій Блохін