Галушка, Д. М. Цифрові інструменти маркетингу галузі лікувально-реабілітаційного та оздоровчого туризму України : кваліфікаційна (бакалаврська) робота : 242 Туризм / Д. М. Галушка ; наук. керівник К. І. Чумаков ; КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР. – Запоріжжя, 2024. – 96 с.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
інструменти цифрового маркетингу, контент-маркетинг, лікувально-реабілітаційни туризм, маркетинг в галузі туризму, маркетинг у соціальних мережах, маркетинг, оздоровчий туризм, пошукова оптимізація (SEO), ринок ліквально-реабілітаційного туризму України,, розробка маркетингової кампанії, туризм, цифровий маркетинг
Галушка Д. М. Цифрові інструменти маркетингу галузі лікувально-реабілітаційного та оздоровчого туризму України – Геннадій Блохін