Ключові слова:
академічні досягнення, батьківська компетентність, батьківські збори, батьківський комітет, виховний вплив, волонтерство, діагностичні методи, діалог, дистанційне навчання, ефективна комунікація, ефективність взаємодії, залучення батьків, індивідуальний підхід, інклюзивне середовище, комунікативні навички, контрольний етап, культура взаємодії, математико-статистичні методи, моніторинг, мотивація учнів, національна стратегія освіти, нова українська школа, освітні платформи, освітні умови, партнерська взаємодія, педагогічні умови, педагогічний колектив, позитивна атмосфера, професійна компетентність, професійний розвиток, психолого-педагогічний супровід, розвиток учня, соціалізація, спільна відповідальність, спільні освітні проєкти, стимулювання самостійності, стратегія взаємодії, тренінги, цифрова трансформація, ціннісне ставлення, шкільне самоврядування