Представлене дослідження спрямоване на мінімізацію негативного впливу агресивного повномаштабного нападу росії на Україну, а саме, застосування інформаційної гібридної зброї для руйнування ментального і психічного здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Учні початкової школи уособлюють в собі майбутній потенціал України. Їх рівень громадянської свідомості у найближчі десятиліття буде вирішувати ключові аспекти розвитку країни. В умовах інформаційної війни молодші школярі є важливими цільовими об'єктами для ворожих агентів щодо спотворення свідомості та залучення їх до диверсій та провокацій. Одночасно тотальна комп'ютеризація всіх сфер діяльності людини, освіти у тому числі, унеможливила інформаційну ізоляцію дітей молодшого шкільного віку від світового інформаційного простору. Критично важливим і надійним способом захистити дітей є формування у них навичок інформаційної безпеки. В монографії наведено класифікацію ознак інформаційних загроз і можливих наслідків їх впливу в разі недостатньої або несвоєчасної реакції.
Title
Методологічні підходи до формування інформаційної безпеки в умовах інформаційної війни
Борисов, В. В. Методологічні підходи до формування інформаційної безпеки в умовах інформаційної війни / В. В. Борисов, І. С. Лапшина, С. М. Лупінович // Exploring the Digital Landscape: іnterdisciplinary Perspectives : мonograph. – Katowice : Academy of Silesia, 2024. – Р. 907–933.
Видавець:
The University of Technology in Katowice Press
Ключові слова:
навички інформаційної безпеки, інформаційна війна, інформаційно-психологічна спеціальна операція, діти молодшого шкільного віку, початкова школа
Борисов_В_В_Лапшина _І_С_Лупінович_С_М_Методологічні підходи до формування інформаційної безпеки в умовах інформаційної війни – Irina Lapshina