Home > Collections > Психологія > Готовність фахівців до дистанційного формату корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення внаслідок ПТСР у воєнний час
Готовність фахівців до дистанційного формату корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення внаслідок ПТСР у воєнний час
Готовність фахівців до дистанційного формату корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення внаслідок ПТСР у воєнний час
Description
У статті відзначено негативний вплив військових подій в Україні на психологічний стан дітей, їх мовленнєвий розвиток. Автор відмічає, що психокорекційна допомога дітям з мовленнєвими порушеннями внаслідок ПТСР має бути комплексною та потребує залучення фахівців міждисциплі-нарної команди – психологів, логопедів, вчителів. Закцентовано увагу на необхідності вчасної діагностики та своєчасному початку психологічних втручань, корекційної допомоги дітям, що мають мовленнєві порушення внаслідок ПТСР. Наголошено на важливості проведення корекційних занять як складової психокорекційних заходів, що проводяться з дітьми, у яких є мовленнєві порушення внаслідок ПТСР. Відзначено, що дистанційний формат роботи з українськими дітьми під час воєнного стану є досить розповсюдженою формою ведення освітнього процесу та надання корекційної допомоги через безпекові міркування, відсутність можливості у дітей отримання корекційної допомоги в місцях їх знаходження. В статті відмічено готовність фахівців до використання дистанційного формату надання корекційної допомоги дітямям як передумову якісної роботи, подано дані про компоненти, якіформуютьготовністьфахівціввикористовувати дистанційний формат корекційних занять з дітьми.
Немерюк, Ю. Готовність фахівців до дистанційного формату корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення внаслідок ПТСР у воєнний час / Юлія Немерюк // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 4 (38). – С. 965–977.