Критерії та показники готовності логопедів до роботи з гетерогенними групами дітей
Description
Стаття є докладним дослідженням готовності логопедів до роботи з гетерогенними групами учнів в умовах інклюзивної освіти. Автори ретельно проаналізували ряд факторів, які визначають ефективність педагогічної взаємодії в цьому контексті. Зокрема, в статті розглядається визначення понять «гетерогенність» та «гетерогенна група у школі», що становлять важливу основу для подальшого розгортання дослідження.
Окремо виділяється структура готовності логопеда до роботи з гетерогенними групами, яка включає в себе вісім ключових компонентів. Це теоретична підготовка, педагогічні методи та прийоми, мовленнєвий аспект, психологічна готовність, комунікаційні навички, технології та інновації, співпраця з іншими фахівцями, і особистісний розвиток. Кожен з цих компонентів визначає важливі аспекти готовності логопеда до роботи в інклюзивному середовищі.
Турубарова, А. В. Критерії та показники готовності логопедів до роботи з гетерогенними групами дітей / А. В. Турубарова, Ю. В. Клочкова, А. В. Король // Inclusion and diversity / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – 2024. – Вип. 3. – С. 77–81.
Видавець:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Ключові слова:
підготовка логопедів, діти з ООП, інклюзія, логопед, інклюзивна освіта
Критерії та показники готовності логопедів до роботи з гетерогенними групами дітей – Анастасія Турубарова