Модель психологічного супроводу підлітків з порушенням зору
Description
Стаття присвячена актуальній проблемі розробки моделі психологічного супроводу підлітків з порушенням зору. Становлення підлітка як особистості в період навчання в середній ланці освіти в подальшому обумовлює його можливості успішної соціальної інтеграції в суспільство. У зв’язку з цим зростає актуальність організації психологічного супроводу підлітків з порушеннями зору. Метою даного дослідження є аналіз наукових поглядів на сутність психологічного супроводу як феномену та розробка моделі психологічного супроводу підлітків з порушенням зору, яка сприятиме їх індивідуальному розвитку та соціалізації.
Бочелюк, В. Й. Модель психологічного супроводу підлітків з порушенням зору / В. Й. Бочелюк, А. В. Турубарова // Вісник академії праці, соціальних відносин і туризму. Серія: економіка, психологія та управління. – 2024. – № 1. – С. 1–7.
Видавець:
Академія праці, соціальних відносин і туризму
Ключові слова:
психологічний супровід; модель; підлітки; порушення зору; адаптація; саморозвиток; соціалізація
Бочелюк В.Й., Турубарова А.В. Модель психологічного супроводу підлітків з порушенням зору – Анастасія Турубарова