Особливості нейропсихологічного підходу до обстеження вищих психічних функцій у дітей дошкільного віку
Description
Стаття присвячена аналізу особливостей нейропсихологічного підходу до обстеження вищих психічних функцій у дітей дошкільного віку. Розглянуто підхід до організації діагностики та методи оцінки результатів виконання різних нейропсихологічних завдань дитиною. В статті зазначено, що на основі нейропсихологічної діагностики робиться висновок про порушення певного нейропсихологічного фактору та визначається на цій основі нейросиндром.
Смоляк, В. Особливості нейропсихологічного підходу до обстеження вищих психічних функцій у дітей дошкільного віку / В. Смоляк, А. Турубарова, А. Кіріллова // Становлення особистості в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 24 травня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 83–88.
Видавець:
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Ключові слова:
діти дошкільного віку, вищі психічні функції, нейропсихологічні фактори, нейросиндром
Смоляк В., Турубарова А., Кіріллова А. ОСОБЛИВОСТІ НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ОБСТЕЖЕННЯ – Анна Олександрівна Кіріллова