Оcобливості посттравматичної діагностики школярів з мовленнєвими порушеннями
Description
Воєнні події в Україні спричиняють психічну травматизацію дітей. Тяжче за всіх психотравму проживають діти з особливими освітніми потребами – рівень їхніх адаптивних можливостей нижчий, копінгстратегії – недосконалі, реакції на травмівну подію є реактивними та мають свою специфіку, зокрема й зумовлену наявним порушенням. Дослідження змін на всіх рівнях функціонування дитини внаслідок психотравми, урахування наявного порушення поряд із розумінням можливостей наявного інструментарію для діагностики посттравматичного стресового розладу в дітей з мовленнєвими порушенням є важливими для надання якісної психологічної допомоги травмованим дітям. Проте питанню діагностики дітей, у яких порушення мовлення пов’язане з пережитою травмівною подією внаслідок воєнних дій в Україні в умовах воєнного конфлікту, що триває, є малодослідженим.
Немерюк, Ю. Особливості посттравматичної діагностики школярів з мовленнєвими порушеннями / Юлія Немерюк // Психологія та соціальна робота. – 2024. – № 1 (59). – С. 208–216.