Професійна підготовка психологів в умовах воєнного стану
Description
Стаття присвячена організації професійної підготовки студентів спеціальності 053 «Психологія» Хортицької національної навчалько-реабілітаційної академії в умовах воєнного стану. В рамках даної роботи охарактеризоване поняття «дистанційне навчання», зазначені переваги та недоліки даної форми організації освітньої діяльності як з боку студентів, так і з боку викладачів. На основі цього визначено, що дистанційне навчання майбутніх психологів має в своїй основі ряд перспектив щодо організації таких форм роботи як: підготовка комплексу творчих завдань, самостійна розробка комплексу психологічних прийомів, психокорекційних програм, застосування рефлексивних ігор, обговорення ситуативних задач, підготовка та проведення семінарських завдань ігрової спрямованості, ділових ігор тощо. Проте факт появи ознак прокрастинації, які викликаються аспектом зручності дистанційного формату освітнього процесу, створює перешкоду для учасників освітнього процесу та потребує від кожного особливої самоорганізованості для досягнення значних результатів навчання. Крім того ми визначаємо, що мінуси дистанційного навчання полягають й в тому, що закріплюється залежність від технічних засобів навчання, відмічається недостатній рівень володіння комп’ютерною грамотністю (і викладачів, і студентів), непідготовленість студентів (в тому числі психологічна) до організації самостійної роботи та ін.
Кіріллова, А. О. Професійна підготовка психологів в умовах воєнного стану / А. О. Кіріллова // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2024. – Т. 1, Вип. 68. – С. 165–168.
Видавець:
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Ключові слова:
дистанційне навчання, професійна підготовка, здобувачі освіти, спеціальність 053 «Психологія», воєнний стан
Кіріллова А. О. Професійна підготовка психологів в умовах воєнного стану – Анна Олександрівна Кіріллова