У статті здійснено порівняння бізнес-моделей наукових журналів і зроблено акцент на тих, що є перспективними або, навпаки, шкідливими для подальшого розвитку наукових дос-ліджень, зокрема узагальнено актуальні зміни у сфері діяльності наукових журналів – пос-туповість переходу до журналів із відкритим доступом, а також негативні тенденції сього-дення – поширення «хижацьких» журналів на фоні високої вартості й складності публікації в добросовісних журналах, мотиви науковців, що звертаються до «хижацьких» наукових ви-дань.
Назва
Бізнес-моделі наукових журналів: світові тенденції та українські реалії
Бессараб, А. О. Бізнес-моделі наукових журналів: світові тенденції та українські реалії / А. О. Бессараб, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2024. – № 3 (59). – С. 97–104. – DOI: 10.32840/cpu2219-8741/2024.3(59).12.
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
науково-дослідна діяльність, наукова публікація, наукові журнали, індексація, світова наукова спільнота, Open Access, «хижацькі» видання, бізнес-моделі
Бессараб А.О, Пономаренко Л.Г. Бізнес-моделі наукових журналів світові тенденції та українські реалії – Anastasiia Bessarab