Дуже обнадійливим звучить девіз сучасної молоді: «Модно бути здоровим!». Край важливо розвивати ці
тенденції, і закріпляти ставлення до них, як до природних життєвих потреб.
Сучасна медицина (хвороб і хворих!) лікує хвороби, а не формує у людей настрій на здоровий спосіб життя.
Лікар з «Доктора Айболіта» повинен стати «архитектором здоров'я», а «медицина хвороб» повинна стати
«медициною здоров'я». Тому ВООЗ проголосила напрямок, згідно з яким в XXI столітті медицина повинна перейти від
«захисно-оборонних» до «соціально-конструктивних» позицій, пов'язаних зі створенням самого здоров'я і активного
якісного довголіття.
У статті озвучені найбільш ймовірні причини, що впливають на нездоров'я студентів, визначена медико-
педагогічна, соціальна спрямованість проблеми. Запропоновано і обгрунтовано принципи її розрішення зусиллями
зацікавленого контингенту студентства і методологічними рекомендаціями викладацького колективу. Описано
досвід впровадження здоров'язберігаючих технологій кафедрою фізичної терапії, ерготерапії та фізичної культури і
спорту Хортицької національної академії.
Назва
ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОГО СТУДЕНТА ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ
1. Апанасенко Г.Л. Охрана здоровья здоровых: некоторые проблемы теории и практики /Валеология:
диагностика, средства и практика обеспечения здоровья. – СПб.: Наука, 2004, - С. 146.
2. Бондин В.И. Здоровьесберегающие технологии в системе высшего педагогического образования./ Бондин
В.И./ Теория и практика физической культуры. - 2004, - No10, - С. 15-18.
3. Ващенко О. Готовність вчителя до використання здоров’язбережувальних технологій у навчально-
виховномупроцесі / О. Ващенко, С. Свириденко /Здоров’я та фізична культура. – 2006. – No 8. – С. 1–6.
4. Вознюк Т. Г. Менеджмент навчально-виховного процесу. Видавництво «Здоров’я», - 2002, - С. 128.
5. Дубогай О.Д. Фізкультура як складова здоров’я та успішного навчання дитини. Київ: Вид. дім «Шкільний світ»,
2006 -С. 128.
6. Кострікова Ю. А., Пустовойт Г. Л., Ярмола Т. І. Фактори, що формують здоров’я студента медика, можливість
їх корекції.
URL: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/bitstream/umsa/5833/1/faktoryform.pdf (дата звернення: 08.08.2021).
7. Пальчук М.Б. Контроль фізичного розвитку учнів при переході з середньої до старшої школи в умовах
навчального процесу з фізичного виховання: автореф. дис. канд. н. з. фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура,
фізичне виховання різних групп населення». Київ,2014, - C. 20
Видавець:
НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА