У статті викладені результати соціологічного дослідження життєвих цінностей випускників
загальноосвітніх інтернатів. Порівнюються оцінки життєвих цінностей випускників
загальноосвітніх інтернатів, батьків, діти яких виховуються в інтернаті, та дітей і батьків, не
пов’язаних з інтернатним закладом. Це дозволило виявити особливості життєсприйняття
випускників інтернатів і їх батьків: прагнення випускника інтернату стати «середньою»
людиною з низьким рівнем цінностей досягнення; занижена цінність сім’ї; тривожне ставлення до
життя; надлишкова занепокоєність життєвими проблемами; дефіцит життєрадісності та
оптимізму; зниження цінностей соціальної моралі, тобто бажання іншим блага; виключення
самовдосконалення з кола бажаних цінностей вихованців інтернату.
Назва
ОСОБЛИВОСТІ ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ ВИПУСКНИКІВ ІНТЕРНАТУ ТА ЇХНІХ БАТЬКІВ (за результатами соціологічного дослідження)
Гордієнко, Н. М. Особливості життєвих цінностей випускників інтернату та їхніх батьків (за результатами соціологічного дослідження) / Н. М. Гордієнко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». - 2016. - Випуск 37. - С.
Видавець:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова:
загальноосвітній інтернат, випускник інтернату, життєві цінності, середня людина, соціологічне дослідження, порівняльний метод