Проблема особливостей роботи психолога щодо формування
комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового
апарату на сьогоднішні є досить актуальною.
Це спричинено, по-перше, різноманітністю захворювань особис-
тості, які зумовлюють специфіку психофізичного розвитку особисто-
сті; по-друге – врахуванням психологом тих бурхливих психофізич-
них змін, які притаманні цьому віку; по-третє – специфікою роботи
психолога, що висуває низку вимог до нього, тим самим звужує коло
спеціалістів і накопичення практичного досвіду в цілому.
Назва
СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПСИХОЛОГА ЩОДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
1. Абрамова Г. С. Введение в практическую психологию /
Г. С. Абрамова. – Брест : Брестский государственный педагогический
институт им. А. С. Пушкина, 1993. – 144 с.
2. Абрамова Г. С. Практическая психология : учебник для сту-
дентов вузов / Г. С. Абрамова. – 6-е изд. – Москва : Академический
Проект, 2001. – 480 с
3. Абульханова К. А. Психология и сознание личности (проб-
лемы методологии, теории и исследования реальной личности) : избр.
психологические труды / К. А. Абульханова. – Москва : Моск. психо-
лого-социальный ин-т ; Воронеж : МОДЭК, 1999. – 224 с.
4. Абульханова-Славская К. А. Деятельность и психология лич-
ности / К. А. Абульханова-Славская. – Москва : Наука, 1980. – 335 с.
5. Августова Р. Т. Говори! Ты это можешь / Р. Т. Августова. –
Москва : Олимп : АСТ, 2002. – 298 с.
6. Адлер А. Наука жить / А. Адлер ; под общ. ред. А. А. Реана //
Психология личности в трудах зарубежных психологов. – Санкт-Петер-
бург : Питер, 2000. – 320 с
Видавець:
КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ. ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ