На сучасному етапі розвитку суспільства визнання пріоритету
загальнолюдських та культурних цінностей для реалізації соціальних,
економічних та технологічних програм підіймає значення дизайну на новий
рівень. Саме тому перед вітчизняною дизайн-освітою постає завдання
підготовки дизайнерів нового покоління, які здатні гармонізувати технічну,
побутову та естетичну сфери людського буття. В свою чергу рівень
професіоналізму майбутніх дизайнерів залежить від сформованості
професійного мислення, яке ми визначаємо як проектно-образне.
Назва
ДЕКОРАТИВНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО- ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ЖИВОПИСУ
1. Дерев’янко Н.В. Педагогічні умови формування проектно-
образного мислення майбутніх дизайнерів у вищому навчальному закладі:
автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Наталія Володимирівна Дерев’янко.
– Запоріжжя, 2010. – 20 с.
2. Ермолаева Л.П. Основы дизайнерского искусства / Л.П. Ермолаева
– М.: "Архитектура-С", 2009 г. – 151 с.
3. Карнаев М.А. Подготовка студентов-дизайнеров к проектной
деятельности на начальних этапах обучения живописи / М.А. Карнаев // Мир
науки, культуры, образования. – 2011. – No 4. – С. 156-158