У статті розглянуто та охарактеризовано компоненти стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Досліджено внутрішні та зовнішні ресурси стресостійкості. Визначено, що внутрішні ресурси роділяються на три групи: біологічні, особистісні та поведінкові. До особистісних ресурсів належать особистісний, емоційний, когнітивний та мотиваційно-вольовий компоненти. Ресурси та компоненти стресостійкості охарактеризовано відповідно до особливостей розвитку особистості у юнацькому віці та особливостей розвитку особистості учнів в умовах інтернатного навчального закладу.
Назва
Характеристика компонентів стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Кудінова, М. С. Характеристика компонентів стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова // Теорія і практика сучасної психології. – 2019 – № 1, Т. 2. – С. 58–64.
Видавець:
Класичний приватний університет
Ключові слова:
стресостійкість, ресурси стресостійкості, компоненти стресостійкості, учні старших класів, загальноосвітній інтернатний заклад