Опис
У статті розглядаються такі поняття, як «бренд» та «візуальна мова» за тематичним спрямуванням
у музичній сфері мистецтва. Бренд розглядається як комплекс засобів, що створюють упізнання, імідж та дові-
ру до об’єкта позиціонування. Розглядаються базові елементи графічної ідентифікації, на яких насамперед
фокусується увага реципієнта. Розкриваються візуальні підходи до відображення символів та знаків, які засто-
совуються в рекламі, мають свою семантику в тематичній сфері діяльності. Розглядаються символи і знаки
музичної сфери діяльності, що претендують на створення окремої тематичної візуальної мови. Аналіз символів
та знаків здійснюється від загального – музична сфера діяльності загалом, – до конкретного – стиль у музиці,
що відображається в певних знаках та символах, що семантично зрозумілі та становлять певну тематичну
візуальну мову. Також розглядається семантика знаків та їх застосування у візуальній комунікації web-ресурсів.
Візуальна комунікація розглядається на загальновідомих прикладах кнопок посилань на web-ресурси. Наведені
приклади знаків музичних колективів, які претендують на «брендування», описана їх семантика та візуальні
особливості. Як приклад, наведені логотипи музичних колективів, на формування логотипу (знаку) яких вплину-
ли символи інших візуальних мов (комп’ютерна сфера діяльності, символи державотворення та патріотизму).
Розглянуто перелік видів символів та знаків, які використовуються у створенні логотипів музичних колективів.
Зроблено спробу описати психологічно-візуальний вплив знаків та символів на процес їх розуміння як окремого сим-
волу візуальної тематичної мови та на процес брендування. Зроблено висновки, що сучасний комп’ютеризований
світ вплинув на появу нової візуальної мови, що має певні символи, а це своєю чергою впливає на застосування цих
символів в інших тематичних сферах діяльності, в тому числі й музичній.