Мета статті полягає в дослідженні трансформації флеш-іміджу від ХХ до початку ХХІ ст. як провідного критерію образу краси. Результати дослідження. Проаналізовано та визначено основні категоріальні поняття нашого дослідження: образ, образ «Я», флеш-імідж, модний образ. Розглянуто трансформацію флеш-іміджу жінок у період з ХХ до початку ХХІ ст.
Охарактеризовано кожний новий етап та описано зміни, які відбувалися у флеш-іміджі жінок тих років. Зазначено, що в сучасному суспільстві набувають значимості модні тенденції та інновації за допомогою яких у людини під впливом соціокультурних процесів формується ставлення до власного тіла. Обґрунтовано, що флеш-імідж як критерій образу краси з'являється за допомогою дизайнерських практик у різних сферах модного мистецтва. Звернуто увагу на те, що в сучасному розвиненому суспільстві все більшої популярності набуває б’юті-індустрія, яка поєднує в собі косметологію, перукарське мистецтво, нігтьовий сервіс, візаж та перманентний макіяж. Встановлено, що на формування флеш-іміджу також впливають сучасні модні тренди одягу. В ході наукової розвідки також з’ясовано, що в останні роки сучасні жінки під час формування свого флеш-іміджу приділяють увагу екологічності збереження свого тіла в контексті модних інновацій.
Title
Образ краси як провідний критерій флеш-іміджу від ХХ до початку ХХІ століття
Шкурко, В. Ю. Образ краси як провідний критерій флеш-іміджу від ХХ до початку ХХІ століття / В. Ю. Шкурко // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Мистецтвознавство. — 2023. — № 49. — С. 153—160.
Видавець:
Київський національний університет культури і мистецтв
Ключові слова:
образ краси, флеш-імідж, дизайнери, дизайнерські практики, б’юті-індустрія
Образ краси як провідний критерій флеш-іміджу від ХХ до початку ХХІ століття – Валентина Шкурко