Статтю присвячено розгляду теоретичних та методичних аспектів навчання композиції та кольорознавства майбутніх дизайнерів. Мета статті – спрямування дослідження на аналіз та узагальнення сучасних підходів до викладання цих предметів, а також на розробку ефективних методик навчання, спрямованих на розвиток творчого мислення, естетичного смаку та професійних навичок майбутніх дизайнерів. Дослідження також має на меті висвітлення важливості вивчення композиції та кольорознавства як основних складових професійної підготовки у галузі дизайну, а також вказівки щодо оптимальних практичних і теоретичних засобів, які можуть бути використані для досягнення успішних результатів у цьому навчанні. Особливість професійної освіти у цій галузі визначається тим, що в ньому потрібна присутність компонента, який визначає конкретні види дизайну. Освоєння виразної мови мистецтва (форм, сюжетів, мотивів, кольору та ін) стало пріоритетним завданням професійної освіти майбутніх дизайнерів.
Title
Теоретичні та методичні основи навчання композиції та кольорознавства майбутніх дизайнерів
Шкурко, В. Теоретичні та методичні основи навчання композиції та кольорознавства майбутніх дизайнерів / В. Шкурко, Т. Петухова, А. Максимчук // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — 2024. — Т.2, Вип. 74 — С. 165—170.
Видавець:
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Ключові слова:
майбутні дизайнери, майбутні фахівці з дизайну, основи навчання композиції та кольорознавства для підготовки фахівців з дизайну
Теоретичні та методичні основи навчання композиції та кольорознавства майбутніх дизайнерів – Валентина Шкурко