Home > Collections > Спеціальна освіта > Особливості впливу тривожності на навчальну мотивацію старшокласників з особливими освітніми потребами в умовах змішаного навчання
Особливості впливу тривожності на навчальну мотивацію старшокласників з особливими освітніми потребами в умовах змішаного навчання
Особливості впливу тривожності на навчальну мотивацію старшокласників з
особливими освітніми потребами в умовах змішаного навчання
Виконала студентка групи СО-4 спеціальності
016 Спеціальна освіта
Воробець Анастасія Анатоліївна
Керівник: Турубарова А. В.
Рецензент: Залановська Л. І.
Нормоконтроль Юлія КЛОЧКОВА
Title
Особливості впливу тривожності на навчальну мотивацію старшокласників з особливими освітніми потребами в умовах змішаного навчання
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
МОТИВАЦІЯ, НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ, ТРИВОЖНІСТЬ, СИТУАЦІЙНА ТРИВОЖНІСТЬ, ОСОБИСТІСНА ТРИВОЖНІСТЬ, СТАРШОКЛАСНИКИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ