Home > Collections > Спеціальна освіта > Психолого-педагогічні особливості розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальним порушенням в процесі навчання
Психолого-педагогічні особливості розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальним порушенням в процесі навчання
Психолого-педагогічні особливості розвитку уваги у молодших школярів з
інтелектуальним порушенням в процесі навчання
Виконавець: студентка групи СОм-2(2) спеціальності:
016 Спеціальна освіта
Сазонова Ксенія Юрїївна
Керівник: Бочелюк В. И.
Рецензент: Походенко С. В.
Нормоконтроль Ю. С. Дерев’янко
Title
Психолого-педагогічні особливості розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальним порушенням в процесі навчання
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, РОЗВИТОК, УВАГА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ПОРУШЕННЯ, ПРОЦЕС НАВЧАННЯ