Home > Collections > Спеціальна освіта > Психолого-педагогічні умови оптимізації педагогічного спілкування вчителя-дефектолога з учнями з особливими освітніми потребами
Психолого-педагогічні умови оптимізації педагогічного спілкування вчителя-дефектолога з учнями з особливими освітніми потребами
Малєєв, С. С. Психолого-педагогічні умови оптимізації педагогічного спілкування вчителя-дефектолога з учнями з особливими освітніми потребами : кваліфікаційна (магістерська) робота : 016 Спеціальна освіта / С. С. Малєєв ; наук. керівник В. М. Смоляк ; КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР. – Запоріжжя, 2025. – 73 с.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
вербальне, невербальне спілкування, спеціальні заклади освіти, учні з особливими освітніми потребами, вчитель-дефектолог, педагогічне спілкування