Бібліографічний опис:
Бакалаврська робота: 72 с., 65 джерел, додатки.
Об’єкт дослідження - психо-емоційні стани в навчальній діяльності.
Предмет дослідження - психологічні особливості стомлюваності студентів на етапі адаптації до навчання.
Мета роботи - визначити психологічні особливості стомлюваності студентів на етапі адаптації до навчання у закладі вищої освіти.
Методи дослідження. Для реалізації покладених завдань, досягнення мети, використані загальнонаукові теоретичні методи (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення науково-теоретичних та емпіричних даних), методи емпіричного дослідження (Тест «Таблиця Горбова -Шульте», методика «Мотиви вибору професії» Р. Овчарова, методика «Самодіагностика гострого стомлення» А. Леонова, методика «Діагностика рівня емоційного вигоряння» В. Бойко) та методи статистичної обробки даних (Коефіцієнт рангової кореляції Спірмена).
Практичне значення. Запропонована система діагностики стомлюваності в навчальній діяльності може бути використана практичними психологами закладів освіти з метою попередження виникнення дезадаптивних психо-емоційних станів в навчальній діяльності. Розроблені рекомендації можуть бути використані в процесі корекційної роботи з підвищеною стомлюваністю у студентів, зокрема здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта та викладачів.