Home > Collections > Спеціальна освіта > Результати вимірювання інклюзивно-педагогічних умінь вчителів закладу середньої освіти, як складника їхньої готовності до організації інклюзивного навчання
Результати вимірювання інклюзивно-педагогічних умінь вчителів закладу середньої освіти, як складника їхньої готовності до організації інклюзивного навчання
Результати вимірювання інклюзивно-педагогічних умінь вчителів закладу середньої освіти, як складника їхньої готовності до організації інклюзивного навчання
Позднякова, О. Л. Результати вимірювання інклюзивно-педагогічних умінь вчителів закладу середньої освіти, як складника їхньої готовності до організації інклюзивного навчання / О. Л. Позднякова, А. Б. Лисенко // Стратегічні орієнтири освіти та реабілітації в умовах воєнного стану та повоєнного часу: проблеми, рішення, перспективи : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, [м. Запоріжжя], 26–27 жовтня 2023 р. / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Вид- во Хортицької національної академії, 2023. – С. 311–315.
Видавець:
Хортицька національна академія
Позднякова_Результати вимірювання інклюзивно-педагогічних умінь вчителів (3)