Home > Collections > Спеціальна освіта > Дидактичні вимоги до створення корекційнорозвиткових програм з подолання агресії учнів молодших класів з аутизмом
Дидактичні вимоги до створення корекційнорозвиткових програм з подолання агресії учнів молодших класів з аутизмом
Гордієнко, Н. М. Дидактичні вимоги до створення корекційнорозвиткових програм з подолання агресії учнів молодших класів з аутизмом / Н. М. Гордієнко, М. А. Дергач // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали науково-практ. інтернет-конф. молодих науковців та студентів, 7–8 листоп. 2024 р. – 2024. – Вип. 10. – С. 79–81.
Видавець:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Дидактичні вимоги до створення корекційнорозвиткових програм з подолання агресії учнів молодших класів з аутизмом