Home > Collections > Спеціальна освіта > Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням легкого ступеня
Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням легкого ступеня
Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням легкого ступеня
Виконала: студентка групи СО-4-(2)
спеціальності 016 Спеціальна освіта
Добровольська Тетяна Олександрівна
Керівник: Руколянська Н. В.
Рецензент: Турбан В. В.
Нормоконтроль Юлія КЛОЧКОВА
Title
Особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням легкого ступеня
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної освіти та психології
Ключові слова:
ДІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОРУШЕННЯ ЛЕГКОГО СТУПЕНЯ, ДІАГНОСТИКА