Home > Collections > Спеціальна освіта > Особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення
Особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення
Особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей
старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення
Виконала студентка групи СО-4 Спеціальності
016 Спеціальна освіта
Логвина Олеся Сергіївна
Керівник: Жадленко І. О.
Рецензент: Шевченко Ю. М.
Нормоконтроль Ю. В. Клочкова
Title
Особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення
Бакалаврська робота: 43 с., 2 таблиці, 1 рисунок, 40 джерел.
Об’єкт дослідження: лексико-граматична сторона мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
Мета роботи: теоретично обґрунтувати, визначити рівні розвитку лексико-граматичної сторони мовлення та розробити методичні рекомендації для батьків дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня.
Методи дослідження: теоретичні (аналіз психолого-педагогічної та наукової літератури з теми дослідження); емпіричні (бесіда, складання анамнезу, вивчення документації, спостереження, констатувальний експеримент, аналіз мовленнєвої діяльності дітей); статистичні (кількісна та якісна обробка даних).
Дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених вказують на те, що діти із загальним недорозвиненням мовлення мають великі труднощі у формуванні всіх компонентів мовлення, в тому числі і лексико-граматичної сторони. Це призводить до того, що діти мають звужений словниковий запас та великі труднощі у засвоєнні та використанні граматичних форм, що негативно впливає на загальний мовленнєвий розвиток дитини. Окрім мовленнєвих порушень, у дітей із загальним недорозвиненням мовлення часто спостерігаються порушення пізнавальних процесів. Це може проявлятися у нестійкості уваги, зниженні обсягу пам’яті та труднощах у виконанні розумових операцій.
ЗАГАЛЬНЕ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ, ЛЕКСИКО- ГРАМАТИЧНА СТОРОНА МОВЛЕННЯ, СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ЗАГАЛЬНЕ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ, ЛЕКСИКО- ГРАМАТИЧНА СТОРОНА МОВЛЕННЯ, СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК