Home > Collections > Спеціальна освіта > Особливості розвитку просторового орієнтування у дітей молодшого шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату
Особливості розвитку просторового орієнтування у дітей молодшого шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату
Особливості розвитку просторового орієнтування у дітей молодшого
шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату
Виконала студентка групи СОм-2(2) спеціальності:
016 Спеціальна освіта
Воронцова Світлана Петрівна
Керівник: Дергач М. А.
Рецензент: Походенко С. В.
Нормоконтроль Ю. С. Дерев’янко
Title
Особливості розвитку просторового орієнтування у дітей молодшого шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ПРОСТОРОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ, ДІТИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ, ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОПТИКО-ПРОСТОРОВЕ СПРИЙНЯТТЯ, РУ ХОВО-КПІРСТРТИЧНИЙ, ЗОРОВИЙ І СЛУХОВИЙ АНАЛІЗАТОРИ