Особливості
функціонування пам’яті студентів з порушенням зору у ситуації емоційної
напруги
Виконала студентка групи СОм-2(2)
спеціальності 016 Спеціальна освіта
Хорошкова Анастасія Олександрівна
Керівник: Бессараб А. О.
Рецензент: Шевяков О. В.
Нормоконтроль Микита ПАНОВ
Title
Особливості функціонування пам’яті студентів з порушенням зору у ситуації емоційної напруги
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ, СТУДЕНТИ, ПОРУШЕННЯ ЗОРУ, СИТУАЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ НАПРУГИ