Home > Collections > Спеціальна освіта > Психолого-педагогічні особливості формування самопізнання старшокласників з порушенням функцій опорно-рухового апарату в умовах навчально-ігрової діяльності
Психолого-педагогічні особливості формування самопізнання старшокласників з порушенням функцій опорно-рухового апарату в умовах навчально-ігрової діяльності
Психолого-педагогічні особливості формування самопізнання
старшокласників з порушенням функцій опорно-рухового апарату в умовах
навчально-ігрової діяльності
Виконала студентка групи СОм-2(2) спеціальності
016 Спеціальна освіта
Панченко Ірина Семенівна
Керівник: Панов М. С.
Рецензент: Застелло А. О.
Нормоконтроль Микита ПАНОВ
Title
Психолого-педагогічні особливості формування самопізнання старшокласників з порушенням функцій опорно-рухового апарату в умовах навчально-ігрової діяльності
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, ФОРМУВАННЯ, САМОПІЗНАННЯ, СТАРШОКЛАСНИКІ, ПОРУШЕННЯ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТ, У НАВЧАЛЬНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ