Home > Collections > Спеціальна освіта > Психологічні особливості впливу мислення на формування особистості дитини молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання
Психологічні особливості впливу мислення на формування особистості дитини молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання
Психологічні особливості впливу мислення на формування особистості
дитини молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання
Виконала студентка групи С0м-2(1) спеціальності:
016 Спеціальна освіта
Журавльова Марія Сергіївна
Керівник: Антоненко І. Ю.
Рецензент: Походенко С. В.
Нормоконтроль Ю. С. Дерев’янко
Title
Психологічні особливості впливу мислення на формування особистості дитини молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК, ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ, ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ