Мета статті полягає у висвітленні важливості створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти України в умовах воєнного стану. У процесі дослідження було проаналізовано наукові праці вітчизняних учених, які досліджували умови формування безпечного освітнього середовища закладів дошкільної освіти. У результатах з’ясовано, що заклади дошкільної освіти відіграють ключову роль у формуванні особистості дітей, забезпечуючи їх гармонійний розвиток та підготовку до подальшого навчання в школі.
Title
Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
Фасолько, Т.С. Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько, Г. І. Олійник, Г. В. Горшкова // Педагогічна Академія: наукові записки. — 2024. — №8. — DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.12652622.
Ключові слова:
освітнє середовище, умови воєнного стану, здоров’язбережувальна освіта, безпечні умови
Горшкова Г.В.Створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах дошкільної освіти – Галина Володимирівна Горшкова