Home > Collections > Спеціальна освіта > Формування навичок самообслуговування дошкільників із синдромом Дауна методом візуалізації в умовах інклюзивного середовища
Формування навичок самообслуговування дошкільників із синдромом Дауна методом візуалізації в умовах інклюзивного середовища
Формування навичок самообслуговування дошкільників із синдромом Дауна
методом візуалізації в умовах інклюзивного середовища
Виконала студентка групи СОм-2(1) спеціальності
016 Спеціальна освіта
Солов’ян Юлія Леонідівна
Керівник: Дергач М. А.
Рецензент: Івахненко Г. А.
Нормоконтроль Анна КІРІЛЛОВА
Title
Формування навичок самообслуговування дошкільників із синдромом Дауна методом візуалізації в умовах інклюзивного середовища
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ДІТИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, СИНДРОМ ДАУНА, ВІЗУАЛІЗАЦІЯ, НАВИЧКИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ, НАВЧАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.