Home > Collections > Спеціальна освіта > Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами сюжетно-рольових ігор
Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами сюжетно-рольових ігор
Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку
з інтелектуальним порушенням засобами сюжетно-рольових ігор
Виконала студентка групи СОм-2(2) спеціальності 016 Спеціальна освіта
Антонова Марія Олександрівна
Керівник: Турубарова А. В.
Рецензент: Бочелюк В. И.
Нормоконтроль Ю. С. Дерев'янко
Title
Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами сюжетно-рольових ігор
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Ключові слова:
ГРА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ПОРУШЕННЯ, ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ІГРОВА СИТУАЦІЯ