Home > Collections > Менеджмент та туризм > Соціологія туризму як механізм аналізу сучасних та майбутніх тенденції міжнародного та національного туризму
Соціологія туризму як механізм аналізу сучасних та майбутніх тенденції міжнародного та національного туризму
Соціологія туризму є частиною соціологічного дискурсу і посідає своє місце в рамках галузевих соціологічних теорій. Одним з головних завдань соціології туризму є дослідження соціальних процесів, що відображаються в туристичній індустрії. Зазвичай, вони проявляються через наявні тенденції та відіграють роль своєрідних маркерів. Індустрія туризму, з одного боку, має тисячолітні традиції, а з іншого – лише починаючи з другої половини ХХ століття вона набула масовості для всіх прошарків населення і стала повноцінною індустрією, до якої залучені мільйони людей по всьому світу. На сьогодні не існує жодної країни світу, де туризм відсутній взагаліНавіть така закрита для світу каїна як північна орея має окремі елементи туристичної інфраструктури. Розвиток все нових ніш на рівні національного та міжнародного тризму спонукає соціологів до нових теоретичних і емпіричних досліджень, які є необхідними як для розвитку індустрії туризму, так і для оцінки відображення соціальних процесів в рамках функціо- нування туризму як соціального інституту.
Назва
Соціологія туризму як механізм аналізу сучасних та майбутніх тенденції міжнародного та національного туризму
Позднякова-Кирбят’єва, Е. Г. Соціологія туризму як механізм аналізу сучасних та майбутніх тенденції міжнародного та національного туризму / Е. Г. Позднякова-Кирбят'єва, Ю. В. Мосаєв // Розвиток туристичних трендів: практика країн світу та України : монографія / під ред. Ю. О. Юхновської. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2023. – С. 66–82.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
туризм, соціолоігя туризму, туристичний ринок, розвиток національного туризму, міжнародний туризм
Соціологія туризму як механізм аналізу сучасних та майбутніх тенденції міжнародного та національного туризму