Home > Collections > Менеджмент та туризм > Управління позицією підприємства на ринку туристичних послуг в сучасних умова на прикладі туроператора ТОВ «ДЖОІН АП»
Управління позицією підприємства на ринку туристичних послуг в сучасних умова на прикладі туроператора ТОВ «ДЖОІН АП»
Мойсюк, І. В. Управління позицією підприємства на ринку туристичних послуг в сучасних умова на прикладі туроператора ТОВ «ДЖОІН АП» : кваліфікаційна (бакалаврська) робота : 242 Туризм / І. В. Мойсюк ; наук. керівник О. М. Риженко ; КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР. – Запоріжжя, 2024. – 77 с.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
інформаційні технології в туризмі, конкурентоспроможність, менеджмент, туристична індустрія, туристичні послуги, туроператор, управління позицією підприємства
Мойсюк І. В. Управл. позицією підпр-ва на ринку тур. послуг в суч. умова на прикладі тур.ператора ТОВ «ДЖОІН АП» – Геннадій Блохін