Опис
Глобалізація світової економіки та інформатизація комунікацій значно
прискорює старіння будь-яких технологій та підприємств загалом. Ці чинники спонукають до інтенсивного розвитку, зміни структури, активного використання новітніх технологій та інструментів. Проблема використання сучасних цифрових інструментів просування продукції на ринку та формування позитивного іміджу компанії вимагає сьогодні від маркетологів пошуку новіших інструментів, що, зі свого боку, створює передумови для додаткового інтересу науковців до проблеми інноваційної діяльності загалом. Окрім цього, існує багато викликів, які змушують переглянути діяльність підприємства загалом та перейти на новий лад. Визначено, що в умовах воєнного стану в Україні для туристичної сфери настав період переосмислити свою діяльність та спрямувати в бік інновацій. Управління інноваційною діяльністю туристичних підприємств України вимагає врахування великої кількості невизначеностей, зумовлених пошуком, проведенням досліджень, експериментів, розробок, випробувань, що вимагають ретельного вибору конкретних інструментів управління інноваційною діяльністю. Було проаналізовано сучасний стан туристичної сфери в Україні загалом. Охарактеризовано основні цифрові інструменти, які можна застосувати в цій галузі для управління інноваційною діяльністю, проаналізовано їхні переваги та недоліки. Досліджено приклади використання цифрових інструментів управління інноваційною діяльністю в аналогічних підприємствах інших країн світу, які були доволі успішними. Зазначено, що активне впровадження цифрових технологій може принести туристичним підприємствам додаткову безкоштовну рекламу від споживачів, які вже отримали сучасні послуги, і, відповідно, додатковий дохід, що сприятиме виходу з кризової ситуації сьогодення.