Туризм є повноцінним соціальним інститутом, який впливає на економічні та соціальні процеси. Туризм є не тільки джерелом місцевого бюджету Запоріжжя, але і є відображенням інвестиційної привабливості міста, що репрезентується через об’єкти місцевої і регіональної туристичної інфраструктури.
Розвиток в Запоріжжі туристичної галузі є стратегічним завданням місцевої влади. Популяризація вже існуючих та створення нових туристичних об’єктів, які б сприяли розвитку туризму в Запоріжжі, вимагає емпіричних соціологічних досліджень. Соціологічні дослідження дають можливість оцінити сучасний стан туристичної галузі міста, оцінити перспективи і потенціал туристичних об’єктів.
Назва
Туристичні бренди та тренди Запоріжжя у вимірі соціології
Позднякова-Кирбят’єва, Е. Г. Туристичні бренди та тренди Запоріжжя у вимірі соціології / Е. Г. Позднякова-Кирбят'єва, Ю. В. Мосаєв // Розвиток туристичних трендів: практика країн світу та України : монографія / під ред. Ю. О. Юхновської. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2023. – С.98–119.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
туристичні тренди, запорізький край, розвиток туризму на Запоріжжі
Туристичні бренди та тренди Запоріжжя у вимірі соціології