У статті акцентовано на важливості збереження та відновлення людського капіталу, формування стратегій змінення конкурентоспроможності, заснованих на створенні креативного середовища та розвитку креативності працівника. Розглянуто сутність креативного потенціалу підприємства, фактори його формування та розвитку.
Досліджено підходи до оцінки та управління розвитком креативного потенціалу. Наведено систему управління розвитком креативного потенціалу підприємства та склад креативних ресурсів підприємства. Підкреслено важливість створення необхідного середовища для реалізації креативного потенціалу працівник
Назва
Чинники формування та розвитку креативного потенціалу підприємства
Діденко, А. В. Чинники формування та розвитку креативного потенціалу підприємства [Електронний ресурс ] / А. В. Діденко, О. В. Кравець, Н. Г. Волик // Економічний простір. - 2024. - № 190. - С. 242-247. - Режим доступу : https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-44. - Дата звернення : 07.09.2022.
Видавець:
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури