Формування математичної компетентності в учнів початкових класів за
допомогою Lego технологій
Виконала студентка групи ПОм-2
спеціальності 013Початкова освіта
Лисенко Г. В.
Керівник: ЛупіновичС. М.
Рецензент: Євтухова Т. А.
Нормоконтроль_ ____Карпачов К. А.
Title
Формування математичної компетентності в учнів початкових класів за допомогою Lego технологій
Від рівня сформованої математичної компетентності залежить успішність і
комфортність кожного учня під час здобуття загальної середньої освіти. Значний
вплив здійснює математична компетентність і на все подальше доросле життя
людини та її професійну діяльність. Тому так важливо налагодити якісний
ефективний процес вивчення математики у початкових класах, коли відбувається
побудова фундаменту математичної компетентності учнів. Саме тому питання
формування математичної компетентності визнано пріоритетним в нормативних
документах «Нової української школи» і знаходиться в фокусі уваги вітчизняних
науковців і педагогів-практиків.
Актуальними проблемами учителя в цей час є відсутність в учнів початкової
школи розвинутого аналітичного мислення, навичок абстрагування, просторової
уяви, готовність до аналітичної діяльності, створення математичних моделей
реальних об’єктів. Таким чином, є наявна актуальна потреба у розробленні
додаткових методів і технологій, які спрямовані на формування математичної
компетентності молодших школярів. Такою технологією може бути legoтехнологія.
Зважаючи на це, метою даної роботи є обґрунтування психолого-педагогічних
умов застосування legoтехнологій задля формування математичної компетентності
учнів початкових класів та практична перевірка ефективності створеного банку
практичних задач, спрямованих на формування математичної компетентності.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради Факультет реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи Кафедра педагогіки та методик навчання