Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню технології lego моделювання на уроках математики в початковій школі в умовах компетентнісного підходу. Сформульовані основні принципи візуалізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою конструктора lego.
Title
Місце і роль лего моделювання під час вивчення курсу методика викладання предметів математичної освітньої галузі
Лупінович, С. М. Місце і роль лего моделювання під час вивчення курсу методика викладання предметів математичної освітньої галузі / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина // Освітні обрії. – 2022. – № 2 (55) . – С. 20–23.
Видавець:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Ключові слова:
математика, Нова українська школа, ігрові технології, засоби навчання, інклюзія, цеглинки lego
Лупінович С.М. Лапшина І.С. Місце і роль легомоделювання під час вивчення курсу – Irina Lapshina