Методи саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки
Description
У статті обґрунтовано необхідність підбору методів саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки. Зазначено, що майбутні практичні психологи повинні вміти використовувати засоби для подолання ситуацій, які можуть викликати тривожність, що передбачає формування ефективних патернів саморегуляції. Для розкриття особливостей методів саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі навчальної діяльності було здійснено теоретичний аналіз поняття «саморегуляція», розглянуті методологічні та теоретичні підходи до її вивчення. Розкрито основні методи саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: аутогенне тренування, візуалізація, методика прогресивної м’язової релаксації, нормалізація дихання, самонавіювання, самонаказ, самопереконання, саногенне мислення, соціально-психологічний тренінг. Розкриття особливостей методів саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів є підґрунтям для розробки програми саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної діяльності.
Галієва, О. М. Методи саморегуляції ситуативної тривожності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки / О. М. Галієва // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць. - Сєверодонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2019. - № 2 (49). - С. 65–79.
Видавець:
СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ