Актуальність дослідження. В умовах, що склалися в
сучасній українській науці, не достатньо вивченим залишається
проблема визначення кола професійно важливих якостей майбутніх
фахівців педагогічних спеціальностей. Видається актуальним
узагальнення та систематизація існуючих зарубіжних та
вітчизняних даних з проблеми професійно важливих якостей
фахівців педагогічних спеціальностей, динаміки їх змін в процесі
професійної підготовки.
Підготовка фахівців педагогічних спеціальностей в системі
вищої освіти передбачає не лише оволодіння комплексом
відповідних знань, умінь і навичок, але і розвиток професійно
важливих якостей [2; 16; 17]. До числа специфічних і професійно
важливих якостей фахівців педагогічних спеціальностей можна
віднести психологічну спостережливість. Необхідність розвитку
цієї професійної якості пов’язана з тим, що високий рівень
психологічної спостережливості майбутнього фахівця дозволяє
набувати спеціальні знання та вміння з проблеми пізнання інших
людей, адекватно сприймати та розуміти поведінку людей,
позбавитися від звичних шаблонів і штампів в оцінці
психологічних особливостей інших людей. Отже, достатньо
розвинута психологічна спостережливість студента допомагає
досягти ефективних результатів в майбутній професійній
діяльності.
Назва
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ: ПЕДАГОГІКА, ПСИХОЛОГІЯ, СОЦІОЛОГІЯ