Home > Collections > Наукові тексти > ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗКИ У ПРОЦЕСІ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗКИ У ПРОЦЕСІ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація: у даній статті розглянуто проблеми, які характерні для дітей-
переселенців молодшого шкільного віку, та викликані ними порушення
соціалізації дітей. Визначено потенціал казки у роботі з дітьми-
переселенцями молодшого шкільного віку, її виховний вплив на соціалізацію
особистості.
Назва
ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КАЗКИ У ПРОЦЕСІ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1. Закон України «Про охорону дитинства» [Електронний ресурс] : Верховна
Рада
України; Закон від 26.04.2001 No 2402-ІІІ. – Режим доступу http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2402-14/page – Назва з титул. екрану.
2. Казка в початковій школі : виховний аспект / [автор-упоряд. О.Гордійчук].
– К. :Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2012. – 96 с.
3. Филиппов Ю.В. Сказка в процессе социализации детей (сказочные и
мифологические персонажи и ситуации в воспитательном процессе и
структура его организации) / Ю.В. Филиппов, И.Н. Кольцова // Мир
психологии. – 2003. – No 3 (35). – С. 160-174.