У статті аналізується вітчизняний та зарубіжний досвід формування
професійного мислення дизайнера у процесі фахової підготовки. Шляхом
порівняння дизайнерських шкіл різних країн окреслені основні проблеми
вітчизняної професійної підготовки дизайнерів. Акцентується увага на
неодхідності формування професійного мислення дизайнерів, що визначає
ефективність професійного формування та розвитку особистості.
Назва
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ДИЗАЙНЕРА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
1. Вострикова Н.А. О подготовке дизайнеров в структуре высшего
образования / Вострикова Н.А. – Режим доступу: http://www.rma-
hr.org/unesco/materials/1sec/vostrikova.pdf
2. Де Форест Э. Американські школи дизайну / Э. Де Форест // Дизайн
США. – 1989. – No 9. – С. 28-31.
3. Папанек В. Дизайн для реального мира / Папанек В. – М.: Издатель
Д. Аронов, 2004. – 414 с.
4. Пильник Р.О. Розвиток дизайнерського мислення в образотворчій
діяльності / Р.О. Пильник // Вісник ХДАДМ. – 2007. – No 6. – С. 111-116